time 2 relax

image4


Jag var jätteduktig och skrev ett jättebra inlägg, tills det då jag skulle infoga en bild... följderna vart att det blev ca 60 'pop-up-fönster' av bilder, vilket gjorde att jag var tvungen att starta om datorn. Men now i'm back!

Jag har äntligen fixat Photoshop till min data, och jag hittade den här listan när jag gled runt i andras bloggar.. 
 

Favorit filmer: Cellular (dock bara för han är med), sen har jag ingen direkt favorit, jag gillar de flesta!
Favorit färger: Jag älskar alla färger, men främst grått och beige som passar närsomhelst!
Favorit designers: Beror lite på, har ingen direkt jag faller för varje gång..
Favorit ämne: Svenska / Engelska / Juridiska ämnen
Favorit modeller: Gisele Bündchen och Alessandra Ambrosio !
Favorit stilikoner: Victoria Beckham och Nicole Richie!
Favorit tidningar: Cosmopolitan is the magazine!
Favorit affärer: H&M, Zara, Burrberry är väl de som alltid har något!
Favorit café: Fikar verkligen aldrig, men om man måste Café New York i Budapest!
Favorit resmål: Har vart lite överallt i världen så jag måste nog få lite bestänketid
Favorit böcker: Allt med Sofie Kinsella, Marian Keyes och Lauren Weisberger
Favorit tv program: Topmodel och Project Runway ger inspiration annars lite olika
Favorit jeans: Just nu mina Miss Sixty jeans, men nya jeans ska införskaffas till vintern!
Favorit motion: Basket har jag spelat nu i 8 år, därför gillar jag det.. annars dansa, cykla och tennis!
Favorit vintertrend: Lila och Grått känns helt rätt, samt alla nitar och utsvängda byxor!

(Listan kommer från Rightnow)


Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker om det du skrev! Underhållande att se lite prima grejer och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0