Grymt härlig dag!

Bara för att jag är på sådant solskenshumör, och för att vi provade våra studentmössor idag, så bjuder jag på en lista!

Dagens frisyr: Fläta
Dagens smink: Lite bronzing powder och mascara.
Dagens klädsel: Körde en mjukis idag, för min träningsvärks skull
Dagens händelse: Mösspåtagning!
Dagens planer: I N G E N T I N G förutom Heroes ikväll!
Dagens vill ha: Den omlottknäppta tröjan från HM
Dagens saknad: Träning!
Dagens drog: Har ätit en kanelbulle idag för att hedra den.
Dagens tråkigaste: Att studentmössan kostar skjortan.
Dagens måste: Fixa min träningslista (kommer upp här på bloggen)!
Dagens dricka: Coca Cola Zero
Dagens köp: Ingenting, men jag lämnade tillbaka ett par byxor från HM
Dagens mat: Pizza i skolan (a) Världens grej!
Dagens sjuka: Min hesa röst.
Dagens kärlek: Alltid till min baby!
Dagens mående: Sjukt glad!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0