New about New


Vad använder du just nu för jacka: En svart kavaj/jacka från MQ
Vad använder du just nu för skor: Stövlar eller några loafers eller mina älskade sneakers
Favoritfärg på kläder: Oftast blir det svart, vitt och grått. Men ibland är jag duktig och piffar upp med annat.
Favoritmaterial på kläder: Oj, beror helt på.. bomull?
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Har hittat en massa fina saker på hm.se. Men annars en tunika

Favoritaffärer: H&M, Zara, Topshop, Vero Moda.. där hittar man alltid något!
Favoritmärke: Burberry är jag ett stort fan av.. sen är det väldigt varierat..

Vad har du för:
Plånbok:
En mörkröd Mont Blanc skinn-plånbok.
Solglasögon: Budget fynd från Marbella
Nagellack: Har på mig ett genomskinligt lack, men vill ha mörklila!
Mp3: Har min älskade iPod nano
Mobil: Guldiga Dolce och Gabbana motorolan som jag gillar.

Vad har du i din jackficka just nu: Ingenting faktist.. men annat kommer när vinterjackan åker fram.
Vad har du i din handväska eller liknande just nu: Mobil, nycklar, busskort, tuggummi
Vad är du beroende av: Träning.. mår dåligt om jag inte tränar. Sen är mörk choklad gott.. 
Vilken sorts lipsyl använder du:
Använder inte lypsyl så mycket.. men Bodyshop's hudkräm missbrukar jag. 
Vad tror du på: 
Är inte troende
Vad köpte du senast: En brun skinnväska av "Rightnow" idag 
Har du nåt husdjur:
Ja, en liten hund som heter Nokia
Vad bor du i: Villa


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0