Dagens vill ha:

Tänkte köra en variant på "Dagens" med "Dagens vill ha" saker istället :)

Byxor: Jag vill ha någon beige byxa, gärna en ridbyxa, frågan är bara om de passar mig.
Kjol: En mörkgrå kjol i ull önskar jag mig! Och en svart penn-kjol är på listan.
Jeans: Jag vill ha ett par riktigt mörka jeans..!
Kofta: Jag älskar den här från HM
Tröja: Har rätt gott som tröjor, tjocka som tunnare, men man kan väl aldrig få för många?
T-shirt: Jag använder tyvärr bara 3 färger - grått, vitt och svart. Nu vill jag en t-shirt som jag trivs i OCH som inte är i någon utav dessa tre färger.
Blus: Har fått 2 Ralph-Lauren skjortor av Erika då hon tänkte slänga dessa så jag har är uppdaterad på den fronten!
Klänning: En t-shirt-klänning i någon snygg färg. Och en lite tjockare klänning.
Tunika: En med en bra passform. Har massa som ser hel konstiga ut, därför är jag på jakt efter en med bra passform.
Jacka: Köpte häromdagen en guldig höstjacka, fast jag vill ha en tjock dunjacka till de riktigt kalla dagarna.
Smycke: Jag kan absolut inte blanda silver och guld, tyvärr, det sitter fast i min hjärna. Därför kan jag inte ha alla silver smycken jag har till min guldiga jacka. Mer guld till mig tack!
Nagellack: Jag letar efter ett riktigt mörklila nagellack, men jag får väl fixa det i Ungern, när jag åker dit den 27:e.
Sneakers: Jag har ett par svarta Nike sneakers, och nu vill jag ha ett par vita!
Stövlar: Ett par lackstövlar och dessa
Loafers: Jag har ett par ursnygga svarta, men jag vill ha ett par mörkblå och mörkgrå och kanske ett par beiga.
Scarf: Använder inte scarfes så mycket, men det är snyggt. En färgglad-scarf matchar snyggt till allt. 
Halsduk: Har min burberry halsduk som jag är väldigt fäst vid.
Vantar: Ett par snygga och tjocka fingervantar eller tumvantar önskas.
Handskar: Är så sjukt snyggt, gärna i en färg som sticker ut från den svarta jackan.
Mössa: Hittade en mössa på HM för några dagar sedan, men när jag såg kön la jag tillbaka den med tungt hjärta. Men den ska bli min, förr eller senare! Men jag vill även ha en söt liten mössa i en snygg färg.
Väska: Är lite sugen på en converse väska jag sett (nope, inte basketinfluerad alls), och en lackväska.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0