Dagens:

Dagens låt: Sunshine med Atmosphere (nej jag har absolut inte influerats av basket)
Dagens outfit: Bör egentligen inte talas om, men man kan väl säga att det var slappt. Väldigt slappt.
Dagens humör: Trött och lite halvsur stundtals.
Dagens smink: Hudkräm
Dagens vill ha: Träning, längtar efter att få röra på mig lite, sen vill jag ha en mysig kofta.
Dagens vill absolut inte ha: Den där sjukdomen som kallas förkyldning alla bär runt på. Gå hem!
Dagens mat: Maggans fullkornsbröd och tacos
Dagens händelser: Vaknade upp hos Anna, sen vid halv 3 åkte jag hem, sen har jag slappat heeela dagen!
Dagens tråkigaste: Äckel vädret som bara får en att bli ännu mer fuckad i huvudet.
Dagens roligaste: Gabe ska bli pappa! Congrats, congrats!
Dagens beroende: Nötter helt klart. Och Olles glass, mums.

Godnatt.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0