new

Jobb jobb jobb jobb, hela veckan. Men idag är det sista dagen och sen är det bara att njuta av den lilla stunden som är kvar av sommaren. Sorligt men sant. 

Ikväll däremot ska vi dra ut, Frida fyllde år igår och Amanda ska snart flytta till USA så ikväll blir det Girls Night Out, däremot vi har inte riktigt bestämt vart vi ska än.

Hittade den här listan så jag tänkte bjuda på den!

 

Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? Jag är alltid lite småkär.
Hur tidigt stiger du upp? Beror på dag och vad jag gjort kvällen innan. Men absolut senast 11.
Vem/vilka vet mest om dig? Min familj och sen mina närmaste vänner.
Gillar du att slåss? Har aldrig prövat, men jag skulle inte tro det.
Vad ska du göra ikväll? Utgång med Frida, Elin, Mickis, Hanna, Amanda och massa andra!
Har du utländska föräldrar? Min pappa är ungrare, mamma svensk.
Var har du ont? I magen
Är du bra på att måla? Nej, men jag vill gärna tro det.
Vem kramade du senast? Nina
Vad längtar du till? Söndag för då drar jag, Mickis, Amanda och Hanna på roadtrip!
Sparare eller slösare? Jag köper det jag vill ha och ibland lite mer
Bio eller promenad? Vinter = Bio, Sommaren = Promenad
Är du kittlig? Nej
Rädd för insekter? Bara getingar och sådana djur. Fästingar också
Anser du att du är stark? Man kan alltid bli starkare både fysiskt och psykiskt.
Nämn något som gjorde dig glad igår: När Hanna sa att hon ville följa med på vår roadtrip.

Vad gjorde du kl 8 i morse? Var på jobbet.
Vad har du druckit idag? Isvatten här på kontoret är det varmt som i en bastu.
Vad var det senaste du åt? M&M
Vad var det senaste du köpte? Mat tror jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja faktiskt. Eller kanske inte direkt kärlek men förälskelse.
Favoritklädsel? Jeans och en snygg tröja, skor efter väder.
Vad gör dig glad just nu? Att det är fredag och hela nästa vecka är full av roligheter!
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött, uttråkad och lite seg.
Sommarplaner: Jag har vart i Ungern, Kroatien, Italien, Österrike och Tyskland och nästa vecka ska vi glida runt i Sverige och Norge lite, sen tänkte jag åka till Spanien.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Allihopa! Nej men det vore lite ballt att vara supersnabb eller kunna läsa andras tankar eller vänta kunna transportera sig.
Gillar du att sjunga? Älskar det!
Vad längtar du mest efter just nu? Pengar och semester 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0