Ibland..

.. så finner man fler listor än andra dar. Idag är en "list-dag" så jag bjuder på en lista till!

PERSONLIGHET
Jag är:
Blyg - Nej, eller lite grann kanske, men jag är mest framåt!
Stressad - Ja om man går i skolan så är man väl garanterat det?
Tålmodig - Inte det minsta
Djup - Beror på, när det behövs
Öppen - Nja, alla behöver faktist inte veta allt här i världen..
Ärlig - Ja men med moral!
Positiv - Jag är alltid positiv!
Rolig - Såklaart!
Ansvarsfull - Ja, jag är faktist duktig!

VÄNSKAP
Jag har:

Svikit en kompis - Jag hoppas inte det
Förlorat en bästa vän - Ja, det har vi nog alla
Sagt att jag älskar en kompis - Ja, en som betyder mycket för mig
Sovit med en killkompis - Ja, observera kompis
Sovit med en tjejkompis - Såklart
Slagit en kompis - Ja, fast vänskapligt..
En kompis som vet allt - Ja Linnéa vet väldigt mycket..
Berättat hemligheter - Ja, fast bara mina hemligheter

FAVORITER
Favorit:

Låt just nu - Seasons of love - Rent
Film - Har ni sett Gudfadern? Jag får rysningar.. shit vilken tönt jag är..
Lärare i skolan - Alla älskar Ragnvi!
Plats - Ungern och Spanien
Frukt - Jordgubbar och Persikor

ÖVRIGT
Jag har:

Opererat mig - Ja, knät
Sjungit i duschen - Jag ja, alltid
Hoppat bungyjump - Nej inte än!
Fobi för något - Sniglar och maskar, USH
Sett någon dö - Nej tack gode gud
Varit på en begravning - Ja
Sagt att jag hatar någon - Ja det har nog hänt

LIVET:
Svart eller vitt - En blandning... grått..
Rött eller blått - Blått
Ljus eller lampa - Ljus.
Kärlek eller vänskap - Både och mycket vänskap och kärlek
Bio eller hemmakväll - Beror på faktist!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0