* New tycker till

                     image134



                         *   Stilikon: Viktoria Beckham, Nicole Richie
                         *   Väska: Min bruna väska jag köpte av Louise
                         *   Modell: Gisele Bündchen!
                         *   Skådespelare: tjej: Kate Hudston kille: Al Pacino/Johnny Depp
                         *   Parfym: Viktor och Rolf, Armani, Dior
                         *   Resemål: USA, Brasilien, Malaysia
                         *   Skor: För tillfället mina svart/guldiga loafers
                         *   Färg: Är i en lila period
                         *   Fulaste plagg: Oj, det beror helt på personen/kroppen/färgen!
                         *   Fulaste accessoar: Tighta halsband
                         *   Mest användbara plagget: Jeans och t-shirts!
                         *   Godis: Surt!!
                         *   Skönhetsprodukt: All fuktkräm!
                         *   Tv-serie: Heroes, House..

Kommentarer
Postat av: hotspot

Låna gärna bilder men fråga först så blir jag glad!

2008-02-13 @ 17:31:58
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: New

helt mitt fel, visste bara inte vem den kom ifrån!

Alla - denna är från hotspot.webblogg.se

2008-02-13 @ 18:39:45
URL: http://new.webblogg.se

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0