Ovanligt?

FAMILJ
-vad heter dina föräldrar? Sandor och Marita
-vad arbetar dom med? Egna företagare
-vad heter dina mor/far föräldrar? Farmor: Piroska, Farfar: Sandor, Mormor: Anna
-vad arbetar dom med? Bara farmor lever och hon har aldrig arbetat.
-vad heter dina syskon? Christer, Annette och Lennart (halvsyskon)
-har du något djur? Ja, en hund
 -vad heter dom? Hon heter Nokia


VÄNNER
-din första bästa kompis? Emilie eller Malin
-din äldsta kompis? Någon av ovanstående
-din bästa kompis heter? Elin, Mikaela, Frida och Rebecka
-har någon vän svikit dig? Ja
-har du svikit någon vän? Kan ha hänt..
-är du en bra kompis? Jag hoppas det..

DIG SJÄLV
-vad är du mest nöjd med? Att jag är positiv,envis och väldigt målmedveten
-vad är du minst nöjd med? Mitt hetsiga humör
-din bästa egenskap? Alltid positiv..
-din sämsta egenskap? Explotionsrisk.. vet att det låter motsägelsefullt, men i vissa situationer..
-vad köpte du senast? Morötter och paprika på Hemköp :)
-vad fick du senast? Massa saker till min studentklänning!
-vad vill du ha? En ny väska kanske.. :)
-vad saknar du? Jag saknar Peter och Maggan
-vad är det bästa du vet? Att resa eller köpa något som passar perfekt och man verkligen vill ha!

ALLMÄNT
-vem ringde dig senast? Johanna
-vem kramade du senast? Alex
-vem kysste du senast? Hemlis :)
-vem pratade du med senast? Mamma
-vem skall du träffa i helgen? Mickis, Sofia, Emelie, Shermin, Frida..
-vad skall du göra imorgon? Plugga en massa och fixa överaskningen!
-vad har du gjort idag? Gått i skolan, träffat vänner, tränat
-vad gjorde du igår? Pluggade

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0