Lovely



Lite inspiration från Facehunter Juni/Juli

Step up


Im'ma shine från filmen Step Up

got big dreams?


Lunch

Tog mig tid till att göra en lunch idag, brukar inte äta lunch under sommrarna eftersom jag inte brukar vara hungrig. Men idag kände jag för att laga lite italienskt och det vart pasta (köpt i Rimini), coctailtomater, mozarella och basilika. Riktigt gott och fräscht!
Och vad passar bättre än att njuta av maten ute på altanen? Mys på hög nivå!



Get the look from...


Hatt: Asos.com
Väska: HM.se
Pilotbrillor: Asos.com
Armband: HM.se
Gladiatorsandaler: Ellos.se
Klänningar: Ellos.se

Love and Basketball



 

Skrev i förra inlägget om att jag lekte lite med Photoshop, och såhär vart resultatet. Rätt häftigt eller hur?

En kort; Dagens



Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: Inget alls
Dagens klädsel: Mönstrade kjolen, vit tröja
Dagens händelse: Inget speciellt, vart ute och solat lite sen lekt med photoshop
Dagens planer: Tänkte åka och träna vid 4 tiden
Dagens vill ha i allmänhet: Tjejgänget i Spanien, det vore så sjukt kul!
Dagens materiella vill ha: Ett par snygga skor med lagom mycket klack, eller ett par jesussandaler!
Dagens beroende: Ingenting faktist
Dagens tråkigaste: Att min förkyldning aldrig släpper
Dagens köp: Ett par beiga capribrallor och ett rött linne :)
Dagens mat: Spaghetti med köttfärssås
Dagens mående: Fortfarande förkyld, trött och lite nedstämd

Eva Mendes för Interview - rätt ball bild eller hur?

unavaiable


RSS 2.0