Ett riktigt dagboksinlägg

Efter en försening på ca 65 minuter i söndags lyfte planet från Arlanda på väg till Budapest. Pappa hade förköpt platsen till mig så jag satt långt fram, och till min lycka så fick jag sitta helt själv också!
Väl framme så fick jag ett kungligt mottagande av mina vänner som kom och hämtade mig i en (finner inget mer passade ord än) tung Mercedes där vi alla sex personer klämde in oss.
Framme i huset åt jag lite och sen packade jag upp alla mina saker och gick och la mig eftersom dagen efter började jag jobba..
Igår jobbade jag hela dagen, sen mötte jag upp några av mina vänner och vi satte oss vid ett café för att snacka lite, sen begav jag mig hem och väl hemma så sprang jag lite tills det att jag fick ont i mitt knä och bestämde mig därför för att gå hem och bada lite i poolen.
Och så idag då jobbade jag hela dagen, kom hem och var lite med Alex och Emilia som är här tills på Torsdag och nu så sitter jag här och skriver :)

Det vart verkligen ett dagboksinlägg den här gången, men man måste väl variera lite :)
Slänger in en bild på utsikten från huset också, man ser hela Budapest och lite av vår damm ;D


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0