för jag har tagit studeeenten! fyfan vad jag e bra!

Galna dagar säger jag bara! Har vart i full gång sedan i onsdags! Har vart på en massa utspring, mottagningar och slutskivor!! Men det är så sjukt roligt! Hinner inte skriva så mycket eftersom jag snart ska iväg igen, men jag bjuder på den här lilla listan!

...låt: Den här, med tanke på studenten!
...frisyr: Blir uppsatt idag eftersom det är så galet varmt!
...smink: Ingenting
...klädsel: Jag ska åka flak idag så det blir oömma kläder!
...vill ha: Mina saker från H&M som ännu inte kommit
...drog: Vatten!!
...tråkigaste: Jag saknar min skola, hahaha!
...finaste: Vädret helt klart!
...köp: Blommor :)
...mat: Frukost
...mående: Peppad, men lite sliten och trött

Slänger in en bild från mitt utspring som var den 4/6 :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0