Liiiiiiista!





Vad heter du?
Sandra
I mellannamn då?
Helene 
Vart bor du?
Järfälla
Trivs du där?
Ja
Brukar du läsa horoskop?
Nej inte dirket
Har du körkort?
Ja!
Äger du några converseskor?
Såklart
Favoritdjur?
Jag går bra ihop med hundar
Vad spenderar du dina pengar på?
Kläder, nöjen
Senaste konserten?
Alicia Keys
Festar du mycket?
Mja, lagom
Sprit, cider, vin eller öl?
Usch för vin och öl
Antal kuddar i sängen?
Vi har jättestora kuddar så en räcker, annars minst 2
Kan du baka bullar?
Såklart!
Har du varit med i scouterna?
Haha ja
Bläck eller blyerts?
Beror på själva pennan, hahah
Mc donald's eller burger king?
Burger Kings pommes är to die for
Är du allergisk mot något?
Nej, peppar pepper
Äger du ett busskort?
Jarå
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
Jag dricker inte mjölk, men om jag trots allt gör det så blir det grön.
Vad åt du till frukost?
Mickis hemgjorda bröd!
Hur ser du ut idag?
Basketshorts och en stor tröja
Har du haft sex idag?
Hahaha, nej
Nästa mål i ditt liv?
Komma in på juristutbildningen
Vad såg du senast på tv?
Oprah Winfrey
Hur svarar du i mobilen?
Det varierar lite 
Vem ringde dig senast?
Pappa 
Vad sa den du ringde?
Han frågade vart jag var
Antal timmar sömn inatt?
Oj, jag sov från typ 1 till 3, så kollade jag på NBA men jag somnade mitt i och sen vaknade jag och sen vid 6 tiden somnade jag om för att vakna klockan 8 .. så typ 4,5 timmar
Sov du ensam?
Nej
Brukar du snusa?
Ush nej
Vad innehåller din favoritnattmacka?
Ost eller skinka

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Mamma
Fick dig att gråta: Marv
Du delade en drink med: Elin
Skällde på dig: Mamma

FAVORIT...
Rum i huset: Vårt kök
Typ av musik: HipHop/RnB
Månad: Juni
Sten: Sten? Hm, kanske min månads sten .. den lila .. börjar på A tror jag

FÖRSTA...
Första bästa kompis: Emilie
Första inhandlade skiva: Bara för Barn hahaha
Första förälskelse: Alexander
Första begravning: Farfars
Första piercing/tatuering: Öronen vid 6 månaders ålder
Första fiende: Hm, ingen aning?

SENASTE...
Senaste människa du slog: Vet inte
Senaste långa telefonsamtal: Igår någon gång tror jag
Senaste dusch: Igår
Senaste irritation: På mig själv
Senaste glass: Oj, för länge sen ;p

Senaste låt du hörde: Ne-Yo - Because of you
Senaste film du såg: Det var någon på tv .. kommer inte ihåg vad den hette
Senaste drink du köpte: Bacardi med cola .. :)
Senaste sak du stal: Haha, ja du .. säkert något hårspänne eller något från när jag var liten
Senaste mat du åt: Paj med en massa sallad! Mums


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0