New chapter

Äntligen är nya headern uppe!
Jag kom å tänka på här om dagen, hur man ändrar stil genom åren ..
Jag har gått från att vara preppy till lite mer hardcore till en real gangsta'.
Men nu under min gymnasietid tror jag ändå att jag har "funnit" en stil som jag är bekväm i. 
Just det här när man väl har hittat sin stil tror jag kommer någon gång under gymnasietiden när man ändå valt en viss inriktning på livet som troligen även speglar av personligheten.
Att definiera ordet stil kan väl i sig själv vara svårt, men jag tror ni förstår vad jag menar ..

Så jag tänkte bjuda på en bild av en tjej som jag tycker har rikigt skön stil! Ingen mindre än Alicia Keys,




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0