one step forward, two steps back

För 5 år sedan: Var jag 13 år, och gick då i 7an (?) i en av Tallbohovs musikklasser, det var även det här året jag började lära känna Linnéa, och tur var väl det! :)

För 3 år sedan: Slutade jag 9:an och lämnade min klass med tårar! De flesta hade gått i samma klass sedan 4:an så det vart ett känslosamt avsked. Jag började även i första ring, i LÖT där jag hatade min klass, men det löste sig och Jag, Rebecka, Emelie och Sandra blev ett team :)

För 1 år sedan: Vår juridik lärare Ragnvi bytte skola, så halva klassen inklusive jag valde att haka på till Solna. Vi vart en helt ny juridik trea och kände oss som ettor igen..

För 3 månader sedan: Var jag i Los Angeles med några av mina närmaste vänner, Elin, Frida, Mickis och Alex.

Igår: Vaknade jag hos Mickis där vi kollat på NBA under natten, åkte hem efter ett kort besök i hennes skola, och sov i ca 1 timma. Därefter rensade jag ut min garderob och gick ut för att springa ner till våra vänner där jag badade i deras pool. På kvällen träffade jag Elin och vi gick ner till vattnet för att sitta och snacka lite.

Imorgon: Tänker jag börja packa eftersom jag åker till Ungern på söndag, sen träna lite på min nya pilatesboll!

Om ett år: Hoppas jag att jag har ett år av min juridikutbildning avklarad och jag njuter av livet och sommaren! :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0