Sommar shopping lista

Det finns alltid nya saker man fastnar för när nya trender kommer och går .. nu inför sommaren är det en mängd olika saker som är riktigt heta, så jag har valt att göra en liten lista på vad jag vill införskaffa för sommaren 2008:

Klänningar/Tunikor
Jag gillar klänningar, det är lätt att bära och man kan klä upp eller ner sig hur mycket som helst. Med en klänning på i sommarvärmen blir det aldrig fel! Tunikor är också en storfavorit då det är så bekväma!
Helst ska det vara en blommig, eller bara någon väldigt enkel.

Kjolar
Det är riktigt hett med dessa små söta vippiga kjolar, men på mig skulle det verkligen inte passa, nej istället någon såhär, som den jag köpte från H&M Trend nu i veckan.

Gladiatorsandaler
Det ser lite hardcore ut att glida runt i dessa på stan, men det är väldigt snyggt tycker jag! Ett par mörk eller ljusbruna skulle vara rena kapet!

Hörlurar
Jag vill ha ett par riktiga hörlurar, några från WESC eller liknande.. perfekt när man är ute och springer!

Slitna jeans
Jag har länge varit på jakt efter det perfekta paret, de ska helst vara lite ljusar och i en rak modell .. har ännu inte hittat dem så jakten fortsätter..

Har ni någon favorit trend denna sommar?









Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0