sunday


Drömjobbet: Jurist eller en journalist

Favoritmat: Jag gillar all mat

Sport: Basket såklart

Glass: Haägen Dazs eller Ben & Jerry's

Godis: Suuurt!

Låt: Flo-Rida, T-Pain - Low (lite uttjatad, men fasiken vad den är bra)

Helgdag: Lördag kväll

Årstid: Sommar eller vinter


Senast du...

Skrattade? När Rebecka skulle ha ketchup, hahaha

Grät? Imorse när jag såg en sorlig film :)

Kollade på film? Nyss, med Rebecka

Drog ett skämt? Hahaha, jag drar alltid skämt!

Sjöng en sång? Imorse när jag spelade lite piano :)


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Det är så mörkt att jag inte ser något annat än ett par lampor.

Lyssnar du på musik nu? Nej

Vad har du på dig? Slacker kläder, gråa mjuksbrallor, stor tjock grå hood med "SMC" på

Vad är det på din musmatta? Jag har ingen eftersom jag använder en laptop ...


Har du...

Blivit kallad hora? Säkert..

Ljugit om din ålder? Hahaha ja

Bråkat utan anledning? Mjo .. fast anledningen var dåligt humör


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Hm, är tveksam till det

Rökt? Absolut inte

Shoppat? Jahaadu!

Skejtat? Hahaha, det skulle inte gå ..

Bakat? Japp en rabarberpaj till Mickis, som vi aldrig smakade ..

Motionerat? Såklart ..

Solat? Tog en soldusch innan studenten, men efter det har det bara vart dåligt väder så ..

Pussats med någon? Jaa

Pratat i telefonen mera än i 60min? Japp


Vem..

Kan du lita på? Familjen, närmaste vännerna

Vet allt om dig? Samma som ovan

Längar du efter? Tills imorgon då jag får träffa alla mina vänner i Ungern, sen tills jag kommer hem :)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0