Ännu en lista

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Hahaha finns det någon som inte gör det?
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Nej inte så ofta .. bara ibland
Skrika: Nej faktiskt inte
Sova: Ja :)
Ha ångest: Ibland när man har en "deppdag"
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej!
Drömma mardrömmar: Ibland men jag tycker att min drömfångare funkar rätt bra
Drömma sexdrömmar: Som Elin sa en gång "det gör väl alla"
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Försöka? Nej jag är mig själv
Klä dig i svart: Ja, svart är alltid ett säkert kort
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Ja
Röka: Nej aldrig
Ljuga: Aldrig, vita lögner.
Hata folk: Jag brukar väl inte hata folk, men ogilla.
Lita på folk: Endast ett fåtal.

VEM:
Saknar du:
Min söta farmor
Vill du döda: De som gör min familj illa
Rörde dig sist: Mamma
Vill du slå: Ingen
Vill du kittla: Emilia
Kramade du sist: Mamma :)
Vill du prata med: Mikaela, hon är jävligt bra.
Skrek du på sist: Vet inte
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Ingen aning
Vill du bli galet full med: Rafa hahaha
Gjorde dig riktigt glad senast: Elin
Fick du sms från senast: Emelie
Ringde dig senast: Pappa
Är snyggast på jorden: Rafa helt klart

HAR DU:
För många vänner:
För många? Man kan inte ha för många!
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej, men jag har haft
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: I knät ahah
Färgat håret: Nej aldrig, men slingat
Brutit några ben: Nej, men en arm däremot :)
Några piercings: Öronen
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Ibland
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej inte idag
Bjudit ut någon: Oj, vet faktist inte .. men säkert.
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: Jag har snott lite godis i mina dar
Lämnat landet: Ja, vilket jag gör om en månad igen!
Tuttat eld på nått: Nej hahah
Gjort något olagligt: Ja


HUR:

Går du: Med dålig hållning
Svarar du i telefonen: "Hallå"
Fördriver du tiden: Tv, träning
Mycket pengar har du: Tillräckligt
Tjänar du pengar: Jobb
Ofta diskar du: Diskmaskin is the shit
Ofta städar du: Oj, inte ofta.
Många stör du dig på: Några stycken finns det nog
Ofta träffar du din familj: Mamma och pappa varje dag. Syskonen lite då och då.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja
På gud: Nej
På rymdvarelser: Ja lätt
Att folk tycker om dig: Ja haha
På ett liv efter detta: Ja absolut
Att fiskar kan tänka: Haha, ja det tror jag nog
Att du kommer leva länge: Ja! Haha de säger ju att ett gott skratt förlänger livet. Fyfan då blir jag gammal.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0