Första inlägget för 2009

Så bjuder jag på en resumé från 2008!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Aldrig gjort förut ... hm, ja.. jag körde bil till Norge med några vänner ..  :)
Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften, men det här året har jag!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Gabi vart stolt pappa till lilla Gabi och Erika vart mamma till sin dotter.
Dog någon som stod dig nära? Ja, min farbror
Vilka länder besökte du? Ungern, Spanien, USA, Tyskland, Österrike, Kroatien, Italien, San Marino
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? En resa under sommaren med vännerna
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 21 mars - 2 april, 12 september
Vad är det bästa som hänt dig år 2008? Mycket har hänt .. 2008 var ett bra år.
Största misstaget? Största misstaget var definetivt att vara vaken sista natten i USA för att sova på planet. Det hjälper inte ett skit. Du mår bara ännu sämre.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har vart förkyld till och från och sen har knät krånglat väldigt mycket.
Bästa köpet? Alla kläder i USA
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder!
Vilken var din favorittrend? Det gråa modet
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Get Low!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag definetivt
Har du förändrats mycket? Ja, det tror jag .. på många sätt
Vilket plagg använde du mest? Långa linnen
Blev du kär i år? O ja!
Favoritprogram på tv? House är bra
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej
Bästa boken du läste i år? Om jag kunde drömma av Stephanie Meyer - på spanska
Något du önskade dig och fick?  Om jag vill ha något köper jag det. När det kommer till icke-matriella ting, så kan man inte önska sig.
Något du önskade dig men inte fick? Aningen orealistiska saker..?
Årets bästa film? Twilight lätt. Ruskigt bra film
Ett uttryck du missbrukat 2008: ..din jävel .. hahaha
Något som du irriterat dig på under året? Mja .. finns alltid något men .. inget vad jag kommer på
Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jag var i skolan, och sen firade jag med mina vänner! :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0