Nu drar jag igen ...



Japp! Hej då Sverige!
Nu drar jag och firar jul och nyår i Ungern!

Tillbaka blir jag ca den 4 januari .. som alltid - inlägg under denna tid kan bli lite dåliga ..

(Önske)lista



Dagens frisyr:
Uppsatt som alltid
Dagens smink: Lite bronzing powder och mascara.
Dagens klädsel: Får vi se, har inte klätt på mig än :)
Dagens händelse: Ska inhandla lite julklappar
Dagens planer: Julklappshandel + packa
Dagens vill ha: Twilight soundtrack
Dagens saknad: Mikaela
Dagens drog: Ingenting, än
Dagens tråkigaste: det svenska v ä d r e t.
Dagens måste: Packa .. åker igen imorgon
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Vet ej än ..
Dagens mat: Sallad
Dagens sjuka: Att mitt lock för öronen aldrig släpper. Jag hör verkligen ingenting.
Dagens kärlek: Robert Pattinson
Dagens mående: Seg av vädret, men ändå på bra humör.

New tipsar: Få färgade linser gratis!



Riktigt bra tips denna gång, nämligen ett gratistips.
För att få dessa färgade linser (utan styrka) så gäller det att tipsa om dem på sin blogg. Plättlätt.
Tävlingen är från fargadelinser.com
Frågan är nu .. vilka vill man ha??

Late 3:e advent



En sen tredje advent önskan blir det denna gång, detta för att gårdagen spenderades
på ett plan från Malaga till Stockholm.
Men nu blir uppdateringen bättre under 4 dagar, för på fredag drar jag igen, denna gång till Ungern.
Däremot skall ni få en shoppingguide i Málaga .. och även en guide med sevärdigheter :)

Andra advent



Trevlig andra advent till er alla.
Lite tidigt men eftersom mitt internet inte är att lita på tar jag det säkra före det osäkra.

Vi kör en inne och ute lista


SPANISH EDITION

Inne
1.
Nu har det vart en vecka med kyla och grått väder här nere, men idag skiner solen. Underbart!
2. Juldekorationerna här nere är maravillosa (vackra), får lägga upp bilder senare .. :) Helt sagolikt.
3. Maten här nere är så god, mycket fisk och skaldjur, delikat :)

Ute
1.
Jag har så jäkla ont i mitt knä som jag skadade för 3 år sedan .. inte roligt alls.
2. Nu är det bara 8 dagar kvar .. 6 veckor har sprungit iväg ..
3. Mitt internet fungerar inte ... inte alls kul .. ni får ursäkta den dåliga uppdateringen ..

RSS 2.0