Vinst!

Ställde upp i Fians tävling som går ut på att fixa outfiten till ett par skor hon valt! Och vann!
Riktigt rolig tävling, och eftersom jag älskar att tävla ställde jag såklart upp!

Här är vinnarbidraget:

image46


Leggings: Kommer från Lindex.se
Skor: UrbanOutfitters.com
Väska: Kommer från TopShop.com
Ring: Kommer från dlux.se
Armband: Kommer från dlux.se
Nagellack: Från OPI.com
Örhängen: Från dlux.se
Tröja: Kommer från TopShop.com

Jag undrar vad priset blir.. ! Lägger upp en bild snarast möjligt!

Kommentarer
Postat av: Fian

Grattis grattis ;)

2007-12-15 @ 04:15:43
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Postat av: New

Tack! :))

2007-12-15 @ 11:21:00
Postat av: PARP

är tröjan gammal? Kan inte hitta den på deras hemsida :(

2007-12-16 @ 17:11:56
Postat av: New

Nej tröjan är inte så gammal, jag fann den i mitten av November på deras "The boutique" sida tror jag..

Tröjan som jag använde här (http://new.webblogg.se/1194013092_dagens_nskeoutfit.html) är från samma designer (Markus Lupfor)

2007-12-16 @ 17:41:28

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0