43 days to go!

Caliii life!

image127

Idag träffades Elin, Frida, Mickis, Alex och jag för att planera vår resa till Santa Monica, Los Angeles.
Det är ju faktist inte långt kvar nu..! Dagarna går fort, och med sportlovet rinner de iväg!

Det är mycket vi ska hinna med på våra två veckor, vi ska till San Fransisco, se Universal Studios, Disney Land, Venice Beach, alla tusen (BILLIGA) shopping mall's..!
Can't wait! Jag ska sätta mig och göra en shoppinglista - det är ju halva priset där!
Allt vi köper här i Sverige kommer/tillverkas i princip i USA, vilket är perfekt!

Någon som vart där nyligen? Kom med tips!!

Kommentarer
Postat av: antonia

oohoh va kuuul!!
jag älskar cali.. ska förhoppningsvis flytta dit efter nästa sommar

2008-02-11 @ 18:38:23
URL: http://xpresscoco.blogg.se

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0