En lista?! En lååång lista!?

Namn: Sandra Nagy

Födelsedag: SNART! 13 Februari med andra ord

Hemstad: Järfälla

Ögonfärg: Ljusgröna

Hårfärg: Mörkbrunt egentligen, men jag brukar slinga i guld.

Stjärntecken: Vattuman

Skostorlek: runt 40.

Är dina föräldrar skilda? Nej 

Skor i dag: Loafers

Mål för året: Arbeta hårdare!
Det första du tänker på när du vaknar: "Vad ska jag ha på mig?"

Piercings: Bara i öronen 

Tatueringar: Nej, jag vet att jag kommer ångra mig om jag gör det

Namn på barn: Jag skulle kunna fylla en bok, vi får se helt enkelt!

Vad vill du bli när du blir gammal?: Framgångsrik men lycklig och frisk!

Drömjobbet: Advokat eller något inom mode!

Favoritmat: Jag gillar all utländsk mat, speciellt Ungersk.

Sport: Jag har spelat basket sen jag var 9 år.

Glass: Vanilj!

Godis: Choklad är gott...

Låt:  Jag älskar "Seasons of love" som är med i RENT.

Helgdag: Lördag, fått sovmorgon och vet att det är EN dag till!

Årstid: Jag gillar alla utom våren, den är överskattad


Senast du...

Skrattade? Jag skrattar ofta, men idag har min klass vart extra rolig.

Grät? Jag kommer faktist inte ihåg.. säker till någon film..

Kollade på film? Jag är inte en film människa, såg Transamerica på engelskan dock..

Drog ett skämt? Hm, jag håller inte riktigt koll på det.. men säkert idag

Sjöng en sång? Nyss, jag älskar att sjung (nej jag är faktist inte tondöv)


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Vår ena bil, grannens bilar, gatan, våra granar med julbelysning.

Lyssnar du på musik nu? Om man räknar med att mamma kollar på Let's dance..

Vad har du på dig? Kom nyss från träningen så mjukisbyxor och stor t-shirt

Vad är det på din musmatta? Grå färg.


Har du...

Blivit kallad hora? Nej

Ljugit om din ålder? Ja, det har jag säkert..

Bråkat utan anledning? Troligen..


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Ja

Rökt? Aldrig i livet

Shoppat? Såklaaart

Skejtat? Nej, jag skulle vilja se mig skejta

Bakat? Nej, jag bakar nästan aldrig..

Motionerat? Ja, jag tränar flera gånger i veckan.

Solat? Nej, solen har skippat Sverige ett tag nu, och jag skippar solarieöarna

Pratat i telefonen mera än i 60min? Jarå


Vem..

Kan du lita på? Familjen och mina vänner

Vet allt om dig? Linnéa

Längar du efter? Efter min lilla sötnos! :)

Listan tagen från Sigrid


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0