Årets första inlägg!

Lite sent in på året - men ni vet vad man säger!
Eftersom jag åkte innan årskiftet så tänkte jag i de närmaste inläggen bjuda på lite saker 2007 borde
uppmärksammas för!

Till att börja med tänkte jag ta en paus från skrivandet av min uppsats om Globalisering för att bjuda er på denna lista:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det kan jag nog inte säga direkt. Jag brukar testa mina gränser för att jag anser att om man gör det växer man som person. Men jag kan inte komma på något speciellt..
Höll du några av dina nyårslöften? Jag har inga nyårslöften, men om jag skulle haft några så skulle jag krigat för att uppfylla dem!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, som tur är..
Dog någon som stod dig nära? Nej, tack gode gud.
Vilka länder besökte du? Oj, jag var i Spanien (gånger 3), Egypten, Ungern (gånger X), Danmark, Tyskland, Österrike, Slovenien, Tjeckien, Slovakien, Rumänien, Kroatien, Bosnien och Italien.
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? En shoppingresa vore riktigt kul!
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 7-13 April
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Jag kan inte välja något, mycket bra har hänt.
Största misstaget? Folk förändras över en natt, du behöver inte gilla den nya personen.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk lyckas jag alltid bli, speciellt på sommrarna. Men Egypten sjukan var rätt jobbig, samt halsflussen i Ungern.
Bästa köpet? Jag har vart på jakt efter ett par bruna stövlar, typ cognac färg och lyckades hitta ett par till minipris! Visar bild imorgon!
Vad spenderade du mest pengar på? Smycken!! Men fortfarande vill jag ha fler?!
Vilken var din favorittrend? Kilklackarna,  skinnjackan, nitarna, färgen till hösten, långa halsbanden och mycket mer.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Apologize av "Timbaland" och Stronger by Kanye!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ingen som helst aning...!
Har du förändrats mycket? Nej jag tror faktist inte det. Det klart man alltid gör det men, neeeej
Vilket plagg använde du mest? Jag missbrukar jeans..
Blev du kär i år? Jag blir alltid "kär" ;O men sen brukar det gå över..
Favoritprogram på tv? Heroes, men jag har alltid träning samma tid!
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Som jag skrev förut - personen ändras över en natt..
Bästa boken du läste i år? Jag gillade Sofie Kinsella - Mina hemligheter.
Något du önskade dig och fick? Julklapparna? Nej men seriöst. Om jag vill ha något köper jag det. När det kommer till icke-matriella ting, så kan man inte önska sig.
Något du önskade dig men inte fick? Aningen orealistiska saker..?
Årets bästa film? Jag är inte så hypad på filmer, jag ser en del.. men få fastnar. Och de som väl fastnar är alltid de lätta filmerna, eller de med snyggingen..
Ett uttryck du missbrukat 2007: "Sho för mig" - jag vet ...!
Något som du irriterat dig på under året? Det finns ju alltid något, men..
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Jag var med mina kompisar och hade det underbart..!
(tagen från Rigtnow)

Borde egentligen inte göra dessa listor då jag är sämst på och svara ;p


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0