IT IS TIME

image88





Det är dags att få bort julmaten, och dags att börja bli fit for fight inför sommaren. Det är dags att börja träna ordentligt!
Jag har gjort ett träningsschema till mig från idag den 10 januari till den 20 mars. Varje dag ska jag göra bla. 100 situps, 50 armhävningar, 25 knäböj, 25 upphopp och mycket mer.

Missförstå mig inte nu, jag tycker är "skinny" modet är fel, och om man är nöjd med sig själv är allt ok. Jag tycker att man ska få unna sig - jag gör det hela tiden, men ändå känna sig bekväm med sin kropp. Och det är inte jag just nu, och eftersom jag är sämst på alla dieter (jag är väldigt kräsen när det gäller mat) så ska jag börja träna lite mer än vad jag redan gör..

Kommentarer
Postat av: Emma

Kämpa på tjejen! Önskar man kunde ha din motivation.. nått tips? :)

2008-01-10 @ 19:40:14
URL: http://asatisfiedmind.bloggspace.se
Postat av: New

Jag tycker att om ni ska göra något liknande, så sätt upp ett mål, ett datum. Det blir lättare att följa än att säga "nu ska jag göra det här exakt varje kväll för resten av mitt liv".
Sen handlar det bara om beslutsamhet..! Lycka till!

2008-01-10 @ 20:24:39

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0