Dagens tips



För några månader sedan tog jag tag i saken och köpte mig en Pilatesboll.
Något jag alltid sagt att jag ska göra men det har bara aldrig blivit av.
Och det är ett av mina bästa köp. Jag älskar min pilatesboll.
Man får ut så mycket av den och den gör träningen mycket roligare för er som inte tycker att det är så kul att träna.
Jag köpte min från Stadium och med den fick jag även ett litet häfte med ca 8 olika övningar, vilket är jättebra för nybörjare.
Jag brukar göra dessa övningar varje kväll och man får en chans att koppla av och ändå få något nyttigt ut av det.
Prisvärt träningsredskap som gör träningen rolig och varierande!


Bollen på bilden kommer från ellos.se och övningarna från balansboll.nu

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0