four is the magic number





A) Fyra jobb jag haft: (dock endast "sommarjobb")
1. Receptionist
2. Städare
3. Djurskötare
4. Sekreterare

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. What happens in Vegas
2. Madagascar
3. Good luck Chuck
4. Härmed förklarar jag er Chuck & Larry

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Järfälla 
2. Hajduszoboszlo, Ungern
3. Budapest, Ungern
4. Malaga, Spanien


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. House
2. Heroes
3. Prison Break
4. Shark


E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. New York
2. Paris
3. Split
4. Toronto


F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. Här! :)
2. Facebook
3. Hotmail
4. Bloggar

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Tacos
2. Fasirt, Ungersk maträtt
3. Lenguado a la plancha, fisk på spanskt vis
4. oxfilé och pepparsås :)

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Manacor, Mallorca
2. Paris
3. Malaga, Spanien
4. Budapest, Ungern

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0