Moí



1. Vad heter du?
Sandra
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Något mer ovanligt.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? De hade bestämt sig för Sandra.
4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. Vilken årgång är du? -90
6. Vart bor du? Järfälla
7. Bott utomlands? Hur länge räknas det som? Över en månad? Ja.
8. Flyttat antal gånger? 0
9. Vart skulle du vilja bo? Jag vill vara fri, kunna bo vart jag vill.
10. Vilken skolklass? Öhm, Juridik klassen? :)
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jurist

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
175
2. Hur mycket väger du? 
3. Hårfärg och frisyr? Mellanbrunt och rätt långt hår
4. Ögonfärg? Grå/Gröna/Blå
5. Mest nöjd med? Ögonen
6. Minst nöjd med?  Lår
7. Skostorlek? 40
8. Glasögon? Nej
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Piercing i öronen.

FAVORITER
1. Filmer? Komedier som Good luck Chuck, What happens in Vegas.
2. Låtar? Varierar mycket.
3. Årstider? Vinter och sommar
4. Mat/dryck? All mat, dricker helst cola men kör oftast med vatten.
5. Djur? En hund
6. Färg? Alla
7. Parfym? Köpte en ny som jag är nöjd med Elisabeth Ardent - Meditteranean.
8. Tv-program? Heroes, House
9. Ämne i skolan? Jag gillade engelska, svenska.
10. Sysselsättning? Plugg, vänner, basket, strö jobb.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min nya kappa.
2. Vad använder du just nu för skor? Mina loafers eller mina stövlar
3. Favoritfärg på kläder? Blandat men oftast basfärgerna grått, vitt, svart.
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
6. Favoritaffärer? Handlar där jag hittar något fint.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Lagom :)
8. Favoritmärke? Helt olika
9. Vad har du för byxstorlek?
10. Vad har du för tröjstorlek? M

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Vet inte .. han dog när mamma var liten.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? iPod, busskort, tågkort, tuggummi.
b) Handväska eller liknande? Plånbok, skolböcker, frukt, vatten.
3. Vad är du beroende av? Måste nog erkänna att jag är lite beroende av cola och socker.
4. Vilket land kommer du i från? Ungern och Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Använder inte lipsyl.
6. Vad tror du på? Allt jag vet.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Den icke troende religionen.
8. Vad köpte du senast? Pennor

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0