Only a way up



Min blogginspiration är på below zero just nu, så det får bli ett ganska fantasilöst inlägg idag.
Den här och nästa vecka är fullpackade med en massa saker:

Imorgon - Skola
Fredag - Kolla på saker inför högskoleprovet + träffa Linnéa
Lördag - Skriva högskoleprovet + Sova hos Sofia
Söndag - Tenta plugga + träning
Måndag - Tenta plugga + träning
Tisdag - Tenta plugga + träning
Onsdag - Skriva tenta + ev. träning + ev. tentafest.
Torsdag - Träffa Frida
Fredag - Packa
Lördag - Hejdå Sverige.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och göra något vettigt. Kanske en ny header. Min känns så tråkig. Eller vad säger ni?
Hör av mig när jag kommer med något vettigare :)



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0