Premiär: Inne/Ute by New



Fick en idé om att göra en inne och ute lista. Vecko Revyn kör(de?) med det och det var alltid lika roligt att läsa.
Så varje vecka tänkte jag lista de 3 saker jag tycker är bra och dåligt och detta kan då gälla allting :)
So here it goes!


Inne
1.
Gummistövlar! De finns i alla möjliga färger och modeller nu för tiden och passar perfekt nu till hösten då regnet är en vardaglig syn. Våga bära gummistövlar.
2. Sista minuten. När man känner att stressen kommer smygande och mörkret kommer otäckt nära, ja då är det riktigt bra att det finns sista minuten resor!
3. Kanelbullar! Åh det är ju så gott, speciellt hembakade. Fler kanelbullens dagar tack!

Ute
1.
Idol. Som jag skrev igår så tycker jag att det inte är någon riktig "Idol" i den truppen som tävlar. Men det kanske växer fram en stjärna över en natt. Troligt, nja..
2. Kylan och regnet. Jag har problem med mina knän sen tidigare skador. Och nu när kylan kommer så blir det alltid värre. Nej det borde vara förbjudet att bo på så nordliga breddgrader.
3. Idiotiska bilister. Jag kör bra. Helt ärligt, jag blinkar och gör allt bra. Men det finns vissa idioter som inte gör det. Speciellt taxichafförer. Tro inte bara för att det är ert jobb att ni kan bete er hur som helst.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0