seven secrets



En blogg som jag gillar väldigt mycket är Marias, hon har alltid roliga och färgglada inlägg och man blir alltid på gott humör efter att ha kikat in där.
Och idag såg jag att hon har en lista där hon listar 7 hemligheter om sig själv, och samtidigt utmanar alla andra att göra en likadan. Så here it goes!

1. Mitt efternamn "Nagy" betyder "den store" på ungerska. Men man kan även använda "nagy" till att säga "stor". 

2. Jag pratar fyra språk flytande. Svenska, engelska, spanska och ungerska.

3
. Jag har ett väldigt konstigt skratt. Eller jag ändrar mitt skratt mycket efter dem jag är med. Men det är rätt ljudligt.

4.
Aldrig har jag rökt en ciggarett. Och kommer aldrig att göra.

5.
Jag dricker inte mycket alkohol. Dels tycker jag mycket smakar illa och sen har jag roligare utan.

6.
Jag är väldigt optimistisk. Jämt. Man kan verkligen allt om man bara vill och kan. Och man ska inte tro något annat.

7.
Jag har en bra sångröst. Inte wow, men helt ok. Tonerna är (oftast) på sin plats. :)

Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Va kul att läsa din lista och tack snälla du för dina värmande ord! :o) Din nr 4 stämmer in på mig med ;) Kram Maria

2008-10-30 @ 23:47:03
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0