Size Zero.



Inte vackert på något sätt.

Jag förstår verkligen inte Size Zero modet. Det ser bara hemskt ut.
Vem vill gå runt och se ut som ett anorexia offer? I de flesta fallen lider nog många av just den sjukdomen.
Och det är synd hur vi, samhället, sätter dessa krav.

Jag tror på en sund livsstil. Man ska äta enligt tallriksmodellen om man motionerar lagom.
 Man får helt enkelt anpassa det man äter efter sin träning och delvis också efter sin matsmältning.

Vikt är ingenting relevant för mig. Och jag kan inte säga att jag tror på "så länge man själv är nöjd" heller. För vissa blir faktiskt aldrig nöjda. Och det är fel.
Så länge man står i propotion till sin längd och motion är det ok. Sen är det viktigt att poängtera att vi alla är uppbyggda på olika sätt.
Jag personligen har en mer J.LO liknande kropp, med höfterna och hela köret och då måste jag inse att jag inte passar att ha skinny jeans och liknande. Men that's it.

Så ta hand om er. Ät bra, ät mycket. Ät ibland det ni vill. Det mår man bäst av.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0