Äntligen + tävling!

Äntligen:
Har äntligen tagit mig tid att ordna en header, vart väl rätt så nöjd.
Det är i alla fall bättre än det förra urtråkiga..

Tävling:
Dessa jättesöta och praktiska samt väldigt personliga almenackor kan man vinna från Amandas blogg.


image49image50

Tävlingen går ut på att man ska länka till hennes sida, lägga upp ett par bilderpå någon almenacka, samt berätta vad man tycker är speciellt med denna personliga almenacka.
Så here it goes;
Jag är i ständigt behov av en almenacka.
Jag tränar 6 gånger i veckan samt går sista året på gymnasiet det är inte helt lätt att få ihop allt då och samtidigt ha bra betyg.
Iår har jag försökt skriva regelbundet i "Gymnasiekalendern" de flesta säkert känner igen, dock stör jag mig otroligt mycket på att halva kalendern bestå av reklam.
Men annars skulle man säker få betala 250 kr som man får göra för de flesta almenackor/kalendrar.
Nej. en personlig kalender vore något.
Gick in på personligalmenackas hemsida och kollade vad de har för funktioner. Och fann väldigt mycket intressant!
Du kan för exempel välja om du vill ha ett provschema, och skriva när du har träning och mycket mer. Perfekt!
Sen är det faktist så att man känner sig väldigt duktig när man tar upp almenackan, och en så söt liten almenacka kan lätt göra en trist skoldag till något lite roligare.

Håll tummarna!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0