New goes New

Hårfärg: Egetligen mörkbrun, men det är fortfarande solblekt från sommaren.
Ögonfärg: Blå/gröna
Längd: 175 cm
Studerar: Sista året på en Samjuridisk linje
Favoritklädesplagg: Jeans och coola t-shirts!
Har alltid med mig i väskan: Mobil, nycklar
Dricker jag läsk dricker jag: Coca Cola Zero
Tatueringar, piercings: Inga
På datorns skrivbord har jag en bild av: Budapest (jag är halvungrare)
Imorgon kommer jag: Börja skolan vid halv 10, sluta vid 3, sen på kvällen har jag träning
I vinter kommer jag klä mig i: Ribbade leggings, kjol, stickad tröja och min pälsjacka!
Jag är född: 1990
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Någon från Sex and the City
Min all time favourit parfym är: Viktor och Rolf
Nu ska jag: Käka frukost eller något liknande
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Nej!?
Senaste blogg jag upptäckt: Jag upptäcker nya hela tiden.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Nyvaken
Favoritgodis: Exotic Snack!
Nåt jag absolut inte äter: Är tyvärr väldigt kräsen när det gäller mat. Men jag skulle aldrig äta sniglar.
Kläder just nu: Sov-tröja :)
Musik just nu: Keyshia Cole
Va sa du senast: "Nokia, kom hit" (Nokia är min hund)
Sommarplaner: Har inte riktigt bestämt det än, men spanien och ungern blir det nog i alla fall.
Fisk eller badkruka: Fisk alla gånger.
Hur många kuddar: Vi har stora kuddar så en räcker, annars minst 2.
Tror du på mirakel: Nja, inte direkt.
Bio eller promenad: Beror på väder och med vem.
Favoritväder: Sol, och sedan riktigt varmt eller riktigt kallt.
Det här är jag bra på: Vet inte riktigt..
Morgon eller nattmänniska: Både och, kan vara vaken till 4, ändå vaknar jag senast 10.
Spara eller slösa: Lättare att slösa, men jag är rätt duktig på att spara!

Hur är din drömkille: Lång, snygg (ytligt? japp!), rolig.
Finns det liv på andra planeter: Känns ju det mest logiska eftersom rymden är enorm.
Hur många barn vill du ha: 2 st.
Är du kittlig: Inte det minsta
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Vattuman
Rädd för insekter: Getingar och sånt är lite äckligt.
Äckligaste djuret: Fästingar - varför finns dom?
Chips, morötter eller godis: Beror på humör.
Pizza eller hamburgare: Pizza.
Skriver du dagbok: Räknas blogg som dagbok?
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Gungar du på stolen: Nej, eller ibland kanske.
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Jag skulle vara livrädd, men i slutändan skulle jag göra det.

Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Hur många syskon har du: Tre halvsyskon (äldre)

Listan snodd från Emelie


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0