no time!!

Lovade ett kollage med klänningar och det är på g!
Den här veckan har jag haft otroligt mycket att göra, alla prov börjar dra igång och som vanligt kommer alla på exakt samma tidpunkt! Brilljant planering!

Hade vår första match igår med U22 laget, (personer upp till 22), och vann den. Härlig start på säsongen! Fick nog en lättare hjärnskakning dock, då jag och en tjej från andra laget sprang in i varandra. But there's no gain without pain!
Sen vid 7 tiden drog jag hem till Elin där Frida och Mickis var och så kollade vi resor till Los Angeles för att hälsa på Nina i Påsk och så kollade vi på "Linas kvällsdagbok" måste vara den töntigaste filmen jag någonsin sett. Ush.

Idag vaknade jag med huvudvärk, och det vart inte bättre när man kom på att man var tvungen att skriva klart sin Svenska rapport om sexualisering inom reklam. Inte roligt alls. Men you gotta do what you gotta do :)).

Tills ett intressantare inlägg så bjuder jag på en lista:

Åtta första:
Första bästa kompis:
Emilie Hellholm och jag var bästisar från 2 års ålder, typ.
Första bil: Har aldrig ägt någon, men den första jag körde var en Audi TT.
Första kärlek: Alexander, var både jag, Helena och Malin kär i.
Första husdjur: Min kanariefågel Herman (fråga inte varför)
Första semester: Ungern vid 6 månaders ålder.
Första jobb: Djurskötare i Ungern hos en vän
Första köpta skiva: The Boppers, som jag älskade med hela mitt hjärta i 5 år.
Första piercing: Öronen vid 6 månaders ålder.

Sju sista:

Sista alkoholdrycken: Vodka med sprite och citron.
Sista bilfärd: Igår - när jag åkte från matchen.
Sista filmen du såg: Linas kvällsdagbok, ush.
Sista bubbelbadet: Var ett bra tag sen, kommer väl framåt vintern
Sista spelade cd: Idag faktist, Mickis brände en CD med riktigt tunga låtar! 
Sista gången du grät: Hm, vet faktist inte riktigt..
Sista måltiden: Frukosten

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0