Ännu en!

Okej, jag erkänner - jag gillar listor, nu är frågan - gör ni det? :)

1. Hur gammal är du om fem år?

23 - herregud .. så snart?

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mickis

3. Hur lång är du?
174 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Rent
5. Vem ringde du senast?

Frida

6. Vem ringde dig senast?

Mickis

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Har du några kontaktuppgifter till Nina Amjadi I USA? Peter"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

De är gifta

10. När såg du senast din mamma?
Ca. 1 sekund sedan
11. Vilken ögonfärg har du? 
Gröna
12. När vaknade du i dag?
Runt 10.30
13. Vilken är din favoritjulsång?

The first noel - jättefin! :)

4. Vilken är din favoritplats?

Ungern och Spanien

15. Vilken plats föredrar du minst?
Oj, det blir nog svårt..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Antagligen utomlands

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min klass

19. Hur stor är din säng?

För liten

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Både och, men min egna är bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Med..
22. Hur många kuddar har du i sängen?

Vi har jättestora kuddar så det räcker med 1, annars minst 2

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett

24. Vilka städer har du bott i?

Järfälla
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor
26. Är du social?
Ja, det är jag faktist

27. Vilken är din favoritglass?

Häagen Dazs

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Glass eller frukt
29. Tycker du om kinamat?

Jarå

30. Tycker du om kaffe?

Nej, faktist inte, i sådana fall måste det vara mycket mjöl i!

31. Vad dricker du till frukost?

Juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej jag rör på mig hela tiden...
33. Kan du spela poker?

Nej, faktist inte..

34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja, det är mysigt

35. Är du en beroendemänniska?

Nej, jag är inte beroende av något.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Robbie Williams haha
37. Vill du ha barn?
Ja det tror jag nog

38. Kan du några andra språk än svenska?

Ja, Engelska, Spanska, Ungerska och Tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Ja, när Elins knä hoppade ur led
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bara havet i Spanien (sandbotten) jag hatar stenbotten

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Shopping och nöjen

42. Äger du dyrbara smycken?

Guldsmycken har jag

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Heroes!

44. Kan du rulla med tungan?

Nej, har ingen sådan dold talang!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jossan

46. Sover du med gosedjur?

Nej, jag har min vovve

47. Vad har du för ringsignal?

Låter som ett branalarm... folk hatar det

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja några söta klänningar

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Bibeln som jag fick när jag konfirmerade mig står i bokhyllan bakom mig

50. Flirtar du mycket?

Nja beror väl på

51. Kan du byta olja på bilen?

Jag borde kunna, men nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej inte än

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Körkortsboken

54. Läser du dagstidningen?

Mja, på tåget oftast

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Ja Vecko Revyn faktist

56. Dansar du i bilen?

Dansa i bilen? Whot? Okejdå, kanske bara med Elin

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

The Voice igår

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Jadu... kanske något ointressant i skolan..

59. När var du i kyrkan senast?

På statsvandringen när vi var i Sofia Kyrkan

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Carina och Bosse

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

2-3 nätter typ


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0