Challenge

Vart utmanad av Antonia att göra denna lista, så varsågoda:

image149

Favorittidning:
  Cosmopolitan!

Favoritplagg i garderoben: Jeans passar verkligen till allt!

Byter gärna garderob med: Victoria Beckham vore något!
Modetips till allmänheten: Du ska trivas i vad du har på dig!

Min lägenhet kan beskrivas som: Har ju då ingen lägenhet..

Dig själv med tre ord: Positiv, snäll, generös.
Jag tränar: Basket 4 gånger i veckan + egna övningar hemma
Jag ville bli när jag var liten: Advokat..

Nu vill jag bli: Advokat :)

Humör just nu:  Lagom trött

Är det något du absolut inte äter: Sniglar, ush!

Hur många kuddar sover du med: Vi har stora kuddar så en räcker, annars 2-3 stycken.

Morgon- eller nattmänniska: Både och faktist!

Sparare eller slösare: Oj, egentligen är jag nog innerst inne en slösare, men jag brukar hålla mig.

Bästa film: Jag tycker det verkligen är svårt med filmer, The Godfather är däremot läskigt bra..

Bio eller promenad: Bio alltime!

Är du kittlig: Nej, eller bara ibland..

Största svagheten: Choklad...

Det här är jag bra på: Framhålla åsikter, lyssna, vara kreativ.

Chips, morötter eller godis: Alla tre, morötter är ju sjukt gott!

Stökigt eller välstädat: Välstädat (ärvt från mina föräldrar)

Kaffe, te eller inget: Gillar varken kaffe eller thé

Har du en besatthet: Ja, kläder. Har så sjukt mycket men använder alla så sällan.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0