Onsdag

Idag var en jätte trevlig dag, jag träffade mina gamla klasskompisar Emelie, Linnéa, Olivia och Ida. Det är allt för sällan man hinner träffas och umgås, men det är alltid lika trevligt när det väl sker..

image155
Facehunter.


Musik: No U hang up - Shayne Ward
Butik: Jag har funnit en massa söta saker på Gina Tricot de senaste dagarna :)
Tidning: Cosmopolitan in my heart.
Land:
USA är riktigt hett just nu!
Hemsida: new.webblogg.se - vart där någon gång? ;)
Stuff: Vår nya skrivare är grejt!
Bok: Civilrätts boken, sorligt men sant.
Mobil: Jag gillar min mobil faktist, D&G
Dricka: Apelsinjuice!
Äta:
Cannelloni är riktigt riktigt gott!
Färg:
Beige!
Pojkvän: :)
Film: I am legend - den har fastnat .. !
Saknar: Förra lördag kvällen!
Vill ha: Sommar!
Vill ha2: En ny och fin jacka ev. trenchcoat eller en skinnjacka!
Citat: "Hjulet snurrar men hamstern är död" - jag vet inte hur mycket jag skrattade när jag hörde det!
Sämst: REGN?! Bort bort bort!
Sämst 2: Att få läxor under lovet?!
Bäst: Att jag kan använda min "kavaj-jacka" :)
Bäst2: Att vi snart åker!
Right Now: Ska jag äta min viktväktar - cannelloni - och sedan jobba!!
 

Kommentarer
Postat av: Elizabet

Roligt med en lista:)

2008-02-27 @ 18:36:12
URL: http://Elizabet.blogg.se

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0