Memories: 2007

Eftersom jag lovat att ge er godbitarna från 2007 så är följande inlägg en del av mitt 2007.

Till den 4 Januari - Befinner jag och familjen oss i Málaga, Spanien.


13 Februari - Firar vi min födelsedag!


23 Februari - Mitt företag, Dazzling UF, ställer ut våra smycken på Älvsjö mässan



23 - 25 Februari - Befinner mig i Luleå tillsammans med Frida, Elin, Amanda, Mickis och Hanna.


6 - 13 April - Laget åker till Hurghada, Egypten.
   

17-20 Maj - Göteborgs Basket Festival



Perioden Juni - Juli- Befinner mig runt i Europa, bland annat Ungern och Kroatien.
    

9-17 Augusti - Spanien tillsammans med Elin
   

9 Augusti - Hanna åker till USA under ett år.


14 Augusti - Nina flyttar till Los Angeles.


2 Oktober - Studentmössan beställs!



Första höstlovet som tillbringas hemma!



13 November - Biljetterna till Los Angeles bokas!


22 December till årskiftet - Åker vi till Ungern


Lite av mitt privata år - självklart finns det mycket mer, men jag tog det där jag hade någon sorts bild på!
Nästa gång blir det året som gått - Mode!










Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0