New goes health

Dags för en ny kategori här på bloggen - New goes health.
Så till ett första inlägg hade jag tänkt att bjuda på den här länken om Size Zero som jag fann på aftonbladet.

Jag tycker att vikten inte spelar någon roll och inte heller storlekarna, det viktiga är att man trivs med sig själv.
Det vi måste vara uppmärksamma på är att alla är olika! Jag skulle aldrig kunna få Giseles kropp, för att jag har inte de generna. Så tänk inte för mycket på att "följa idealet" utan var dig själv istället. Du mår bara dåligt av att försöka vara någon annan!






Kommentarer
Postat av: maria

Så klokt :)

2008-01-17 @ 20:43:40
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0