on sunday


Musik
: DMX - Get it on the floor - skön partylåt!
Butik: H&M har en del söta saker till rimliga priser
Tidning: Cosmopolitan in my heart.
Land:
Ungern, eftersom dit drar jag på Söndag
Hemsida: new.webblogg.se såklaaart!
Stuff: Jag vill ha ett par Hörlurar!
Bok: Stjärna för en natt
Mobil: Jag gillar min mobil faktist, D&G
Dricka: Cola! :)
Äta:
Glass med färska jordgubbar!
Färg:
Turkost
Pojkvän: :) sexig apa!
Film: Good Luck Chuck - lätt skönaste filmen!
Saknar: Min skola! Hahaha är det en vanlig reaktion efter studenten??
Vill ha: En snygg blommig klänning!
Vill ha2: En somrig väska!
Citat: "SEXIG APA", det förklarar allllllt!
Sämst: Att CS ännu inte öppnat!
Sämst 2: Att man får tillbaka alla kroppsnojor man kunnat dölja under vintern
Bäst: Att det är sommar!
Bäst2: Att jag åker på Söndag!
Right Now: Ska jag ta mig lite jordgubbar och kolla på EM matchen Sverige - Grekland

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0