Fierce?

Fann den här bilden på H&M när jag kikade runt och jag fastnade direkt för den.
Det är riktigt snyggt att ha tröjan instoppad och med det tunna skärpet till! Riktigt fierce enligt mig!



Jag bjuder även på en lista (tagen från rightnow):
Hur tidigt stiger du upp? Skoldagar: Runt 7 -8 Helger: 10-11
Vem/vilka vet mest om dig? Jag läste "vilka slåss om dig" hm tänkte jag haha, men mina närmaste vänner, föräldrar
Gillar du att slåss? Nej
Vad ska du göra ikväll? Lägga mig i tid och försöka få ordning på dagsrytmen efter kryssningen
Humör just nu: Väldigt uttråkad faktist, funderar på att ge mig ut och träna lite
När var du senast full? Oj, jag blir aldrig full, men lite "lullig" kände jag mig på kryssningen
Har du utländska föräldrar? Ja, min pappa är från Ungern
Är du bra på att måla? Inte direkt men jag tycker det är kul ändå
Vem kramade du senast? Rebecka
Vad längtar du till? Studenten 4/6 !
Favoritalkohol? Drinkar helt klart!
Vad heter dina husdjur? Min hund heter Nokia
Har du körkort? Ja tog det den 13/5 2008! :)
Favoritgodis? Surt!
Morgon- eller nattmänniska? Både och, mest natt däremot
Sparare eller slösare? Både och här också, jag blandar gärna.
Har du några homosexuella vänner? Ja
Bio eller promenad? Beror lite på humör, promenader är verkligen en favorit men bio kan även vara skönt ibland.
Har du en besatthet? Ja, träning i alla dess former faktist
Är du kittlig? Lite grann under fötterna
Rädd för insekter? Nej jag gillar väl dem inte men jag tål dem..
Anser du att du är stark? Ja 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0