Dagens tips!

Idag har jag jobbar hela dagen så jag är helt slut. Väntar bara på att Idol eftersnacka ska börja så man får se sköningen.




Men nu till tipset.
Min frisör klagar alltid på mig att jag vägrar klippa mig kort. Jag vill ha långt hår, jag har långt hår och jag gillar långt hår. Punto.
Men han kom och sa en jäkligt smart grej.

Vi långhåriga personer.
När vi använder balsam/inpackning. Lägg håret som hänger ner på ryggen i en plastpåse. Ja ni hörde rätt. Plastpåse.

Detta är för att balsam/inpackning är väldigt fett och bidrar till att ni kan få finnar på ryggen. Fruktansvärt ocharmig.

Och inte heller är det bra att "lägga upp håret på huvudet" eftersom balsam/inpackning är aldrig bra vid hårrötterna då det gör så att håret lätt blir fett.

Enklare än så är det inte :)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0